دسته بندی ها و برچسب ها در وردپرس| سئو سایت|کارینووب
مطالب پر بازدید
مطالب تصادفی
دسته بندی ها و برچسب ها در وردپرس

دسته بندی ها و برچسب ها در وردپرس

دسته بندی و برچسب در وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است. یکی از راه های مدیریت محتوا ، گروه بندی آن با طبقه بندی ها میباشد. شما می توانید طبقه بندی های بیشتری اضافه کنید ، اما طبقه بندی های پیش فرض در وردپرس دسته و برچسب هستند. هر دو می توانند تجربه کاربر و SEO وبلاگ شما را بسیار بهبود بخشند. در این مقاله ، ما به دسته بندی ها و برچسب ها در وردپرس خواهیم پرداخت و بهترین روش های وبلاگ نویسی و سئو را مشاهده خواهیم کرد.

دسته بندی وردپرس چیست؟

دسته بندی، طبقه بندی در وردپرس است که برای مرتب سازی محتوای شما استفاده می شود. می توان آنها را بعنوان موضوعات یا جدول مطالب در نظر گرفت. هر پست تحت یک دسته بندی ثبت می شود. آنها به بهبود سازمان و پیمایش وب سایت شما کمک می کنند.

دسته ها انواع موضوعاتی را که درباره آنها منتشر می کنید به بازدید کنندگان و موتورهای جستجو نشان می دهند. آنها را به عنوان یک طبقه بندی منو در نظر بگیرید. می توان آنها را فهرست مطالب وب سایت خبری دانست.

به عنوان مثال ، دسته بندی ها در یک وب سایت خبری می توانند شامل وضعیت آب و هوا ، اخبار محلی ، ورزش ، سیاست و اخبار جهانی باشند. اگر سایت شما در مورد توسعه وب است ، وردپرس می تواند یک دسته باشد.

دسته ها می توانند زیر مجموعه داشته باشند (همچنین به عنوان دسته بندی کودک نیز شناخته می شوند) آنها به سازماندهی بیشتر مطالب کمک می کنند. زیر مجموعه ها همچنین می توانند زیر مجموعه داشته باشند.

به عنوان مثال ، گروه اخبار ورزشی ممکن است موضوع را به محلی ، دانشگاهی و حرفه ای تقسیم کند. همچنین می توانند نوع ورزش هایی مانند گلف ، ژیمناستیک ، فوتبال ، بیس بال و غیره در زیر مجموعه آن قرار بگیرند.

برچسب وردپرس چیست؟

برچسب در وردپرس چیست

برچسب ها نوع دیگری از طبقه بندی در وردپرس هستند. آنها متفاوت از دسته وردپرس کار می کنند. در حالی که دسته ها موضوعات بزرگ را پوشش می دهند ، برچسب ها روی اصطلاحات توصیفی کوچکتر تمرکز می کنند. می توانید آنها را به عنوان کلمات کلیدی برای پست ها یا فهرست مطالب خود تصور کنید.

آنها به توصیف جزئیات هر پست کمک می کنند. همچنین ، آنها پست ها را به هم پیوند می دهند و از آنها برای جستجوی محتوای وبلاگ وردپرس استفاده می شود.

برچسب های وردپرس با هشتگ ها متفاوت است. هشتگ کلمه کلیدی متصل به hashmark است که در پیام های شبکه های اجتماعی استفاده می شود. هشتگ ها قابل کلیک هستند. با کلیک بر روی آنها ، نتایج جستجو برای آن هشتگ در آن شبکه اجتماعی خاص فراهم می شود.

برچسب ها اختیاری هستند برچسب ها سلسله مراتب ندارند ، بنابراین هیچ برچسب فرعی یا برچسب والدی وجود ندارد. برچسب ها با ویرایشگر ایجاد و مدیریت نمی شوند. در عوض ، هر زمان که بخواهید از آنها استفاده کنید به صورت دستی وارد می شوند. برچسب های یک پست بدون استفاده از ابزارک یا پلاگین در هیچ کجا نمایش داده نمی شوند.

برچسب می تواند هر کلمه یا عبارتی باشد که می خواهید. برای انتخاب آنها ، کلمات کلیدی اصلی را که پست شما را توصیف می کنند انتخاب کنید. برچسب ها ایده ای راجع به این پست ارائه می دهند.

به عنوان مثال ، اگر در مورد پیتزا پستی می نویسید ، می توانید از برچسب هایی مانند پیتزا پپرونی ، پیتزا فروشی و ... استفاده کنید.

برچسب ها معمولاً در انتهای مقاله ، قبل از نظرات ، در یک خط کوچک با کاما از هم جدا می شوند.

دسته در برابر برچسب، کدام یک برای سئو بهتر است؟

دسته بندی ها و برچسب ها در وردپرس برای محتوای شما هدف متفاوتی دارند. هیچ کدام برای SEO بهتر از دیگری نیستند. استفاده از هر دو باعث بهبود ناوبری سایت شما می شود. وقتی سایت خود را طراحی می کنید به کاربران کمک می کند تا محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند.

شما باید از دسته ها استفاده کنید. لازم نیست از برچسب استفاده کنید. توصیه می شود از هر دو به طور کامل استفاده کنید.

بهترین روشها برای یک دسته وردپرس

بهترین روشها برای یک دسته وردپرس

در اینجا برخی از بهترین روش ها برای بهبود SEO در هنگام استفاده از دسته WordPress آورده شده است.

هر دسته از وردپرس را برنامه ریزی کنید

قبل از ایجاد محتوای خود ، به دسته های خود فکر کنید. هرچه بتوانید بیشتر در دسته بندی های خود بیاندیشید ، ساختار محتوای شما بهتر خواهد بود. درباره هر موضوعی که وبلاگ شما پوشش خواهد داد ، فکر کنید.

قبل از ایجاد دسته بندی ها ، محتوای خود را روی کاغذ یا یک سند سازماندهی کنید. در مورد بهترین گزینه های والدین و فرزند تصمیم بگیرید. وقت خود را صرف تفکر در ساختار ناوبری خود کنید.

نحوه ارتباط موضوعات خود را تجسم کنید و عناوین اصلی را به عنوان دسته بندی انتخاب کنید. مباحث خود را به عناوین اصلی و فرعی گروه بندی کنید و سپس دسته های خود را از آنجا توسعه دهید. برای تقسیم پست های خود به گروه های کوچکتر ، از زیر مجموعه ها استفاده کنید.

از اسامی توصیفی استفاده کنید که در یک نگاه معنا پیدا می کنند. شما نمی خواهید خوانندگان خیلی فکر کنند تا بفهمند دسته بندی شما چیست.

نام هر دسته از وردپرس را بزرگ بنویسید تا تشخیص آنها آسان باشد.

از دسته وردپرس دسته بندی نشده استفاده نکنید . در عوض ، یک دسته پیش فرض جدید تنظیم کنید.

پس از اجرای سایت ، آنها را با دقت تغییر دهید. وقت اضافی را برای برنامه ریزی دسته های خود اختصاص دهید تا مجبور نشوید چندین بار آنها را تغییر دهید.

برای موضوعاتی که زیاد استفاده نخواهید کرد ، از برچسب به جای دسته استفاده کنید.

فقط از چند دسته استفاده کنید

بسته به محتوای وبلاگ شما ، بیشتر وبلاگ ها بین 5-10 دسته نیاز دارند. تعداد را به 10 عدد محدود کنید مگر اینکه هزاران مقاله در موضوعات مختلف داشته باشید. برای کمک به سازماندهی سایت خود از چند مورد استفاده کنید.

برای هر پست از یک دسته استفاده کنید

برای هر پست یک دسته اصلی اختصاص دهید. اگر پست های شما در دسته های زیادی قرار دارد ، در دسته بندی های خود تجدید نظر کنید یا از برچسب ها استفاده کنید.

شما می توانید چندین دسته را به یک پست اختصاص دهید ، اما این باعث بهبود SEO شما نمی شود. این می تواند باعث مشکلات SEO شود.

از زیر مجموعه ها استفاده کنید

اگر مطالب زیادی دارید بهتر است از زیرمجموعه ها استفاده کنید. زیر مجموعه ها به کاربران کمک می کنند محتوای خاصی را که می خواهند پیدا کنند

بهترین روش ها برای برچسب وردپرس

در اینجا بهترین روش ها برای بهبود SEO برای برچسب های وردپرس آورده شده است.

برچسب های خود را برنامه ریزی کنید

فقط آنها را موقت اضافه نکنید. در برچسب های خود کمی فکر کنید. لیستی از برچسب های خود ایجاد کنید و به طور مداوم از آنها استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا پست های خود را به هم پیوند دهید.

از کلمات و عبارات منفرد استفاده کنید. از برچسب های توصیفی استفاده کنید که درک آنها آسان باشد.

از عنوان پست یا نام دسته ها استفاده نکنید.

کلمات کلیدی مقاله را پیدا کنید

برای بهترین برچسب برای موضوع خود ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام دهید. کلمات کلیدی مورد نظر برای رتبه بندی را وارد کنید.

بهترین روش برای انتخاب برچسب ها ؛ استفاده از کلمات کلیدی است که هنگام نوشتن پست انجام داده اید. اگر تحقیق درباره کلید واژه انجام نداده اید ، به کلمات یا عبارات موجود در پست خود نگاه کنید و اصطلاحاتی را که به بهترین شکل آن را توصیف می کنند ، انتخاب کنید. همچنین ، به دنبال اصطلاحاتی باشید که مخصوص پست باشند. تا می توانید خاص باشید.

به عنوان مثال ، اگر در حال نوشتن یک پست در مورد یک تلفن هوشمند هستید ، اصطلاحات متداول مانند دوربین سلفی ، فضای ذخیره سازی ، شارژ سریع و باتری تمام روز را درج می کنید. همچنین ، به دنبال عباراتی باشید که مخصوص آن اسمارت فون باشد ، مانند نام آن.

در صورت امکان ، به جای ایجاد یک برچسب جدید که مشابه آن باشد ، از لیست برچسب های خود استفاده کنید. این باعث می شود برچسب های شما سازگارتر باشد و پست های مشابه را به هم پیوند دهد.

از برچسب های زیاد و بی‌ربط استفاده نکنید

تعداد برچسب هایی که برای هر پست استفاده می کنید محدودیتی ندارد. با این حال ، برای اینکه سایت شما قابل کنترل باشد ، توصیه می شود از 10 یا کمتر در هر پست استفاده کنید. روی کلمات کلیدی اصلی موجود در پست تمرکز کنید.

استفاده درست و به جا از تگ ها، می‌تواند در دسترسی بهتر کاربران به اطلاعات و محصولات مرتبط، کمک بسیار زیادی بکند. اما دقیقاً عکس همین موضوع در مورد تگ های زیاد صادق است. یعنی تگ‌های زیاد، باعث می‌شوند که صفحه شما بسیار به هم ریخته و نامنظم شود و کاربر در انبوهی از کلمات کلیدی بی‌ربط قرار گیرد. تگ هایی که هیچ منطقی برای او ندارند و هیچ کمکی به ماندن او در سایت شما نمی‌کنند. البته، هیچ بعید نیست که او را فراری دهند.

تگ‌های زیاد، باعث ایجاد صفحات تکراری می‌شوند

احتمالاً می‌دانید که ایجاد صفحات تکراری، بر روی سئو سایت شما تاثیری منفی خواهد داشت. این صفحات بیهوده هستند و هیچ کابردی برای مخاطب ندارند. بنابراین، طبیعی است که گوگل و سایر موتورهای جستجو نیز چندان میانه خوبی با آنها نداشته باشند.

خب، وقتی شما از تگ های متنوع و زیاد استفاده می‌کنید، به احتمال زیاد قرار است تعداد زیادی از این صفحات تکراری و بیهوده به وجود بیایند. اما چگونه؟ همانطور که گفتیم، ایجاد تگ به معنی ایجاد یک صفحه است. صفحه‌ای که تمام مطالب یا محصولاتی که آن تگ را دارند، به نمایش می‌گذارد. اما وقتی شما برای هر مطلب یا محصول خود از ده ها تگ متنوع استفاده می‌کنید، چقدر احتمال دارد که از همین تگ ها در جای دیگری هم استفاده کنید؟ قطعاً تعدادی از این تگ ها خواهند بود که فقط برای همان محصول استفاده شده‌اند. این یعنی چندین صفحه به وجود می‌آیند که در تمام آنها، فقط همین یک محتوا وجود دارد و تنها تفاوت آنها، عنوانشان است

برچسب‌های درست چه کمکی به سئو می‌کنند؟

به یاد داشته باشید که هر برچسب یک صفحه بایگانی جدید ایجاد می کند. یک صفحه که تعدادی از مطالب یا محصولات سایت را به هم مرتبط می‌کند و در یک جا آنها را نمایش می‌دهد. طبیعتاً موتورهای جستجو نیز این صفحه را پیدا می‌کنند و در نتایج جستجوی خود نمایش می‌دهند. این یعنی ما به کمک تگ فرصت داریم در جستجوهای مرتبط بیشتری نمایش داشته باشیم و ورودی گوگل خود را از این طریق افزایش دهیم

اگر فقط 20 پست دارید اما 400 برچسب دارید ، بدیهی است که بیش از حد برچسب گذاری می کنید.

استفاده از برچسب های زیاد و مشابه، نه تنها برای سئو شما سودی ندارد، بلکه کاربر را هم گیج خواهد کرد.

نکته اصلی این است که اطمینان حاصل کنید محتوای کافی در هر صفحه بایگانی برای توجیه داشتن آن برچسب وجود دارد.

نتیجه:

دسته بندی ها و برچسب ها در وردپرس از ابزارهای اساسی برای سازماندهی و ساختاردهی محتوای وبلاگ شما هستند. آنها را به عنوان یک کتاب در نظر بگیرید. استفاده صحیح از آنها باعث بهبود سئو و بهینه سازی سایت شما می شود.

اگر بدنبال مطالب بیشتر در مورد سئو و بهینه سازی سایت هستید با کارینووب همراه باشید.

دسته بندی ها و برچسب ها در وردپرس

دسته بندی و برچسب در وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است. یکی از راه های مدیریت محتوا ، گروه بندی آن با طبقه بندی ها میباشد. شما می توانید طبقه بندی های بیشتری اضافه کنید ، اما طبقه بندی های پیش فرض در وردپرس دسته و برچسب هستند. هر دو می توانند تجربه کاربر و SEO وبلاگ شما را بسیار بهبود بخشند. در این مقاله ، ما به دسته بندی ها و برچسب ها در وردپرس خواهیم پرداخت و بهترین روش های وبلاگ نویسی و سئو را مشاهده خواهیم کرد.

دسته بندی وردپرس چیست؟

دسته بندی، طبقه بندی در وردپرس است که برای مرتب سازی محتوای شما استفاده می شود. می توان آنها را بعنوان موضوعات یا جدول مطالب در نظر گرفت. هر پست تحت یک دسته بندی ثبت می شود. آنها به بهبود سازمان و پیمایش وب سایت شما کمک می کنند.

دسته ها انواع موضوعاتی را که درباره آنها منتشر می کنید به بازدید کنندگان و موتورهای جستجو نشان می دهند. آنها را به عنوان یک طبقه بندی منو در نظر بگیرید. می توان آنها را فهرست مطالب وب سایت خبری دانست.

به عنوان مثال ، دسته بندی ها در یک وب سایت خبری می توانند شامل وضعیت آب و هوا ، اخبار محلی ، ورزش ، سیاست و اخبار جهانی باشند. اگر سایت شما در مورد توسعه وب است ، وردپرس می تواند یک دسته باشد.

دسته ها می توانند زیر مجموعه داشته باشند (همچنین به عنوان دسته بندی کودک نیز شناخته می شوند) آنها به سازماندهی بیشتر مطالب کمک می کنند. زیر مجموعه ها همچنین می توانند زیر مجموعه داشته باشند.

به عنوان مثال ، گروه اخبار ورزشی ممکن است موضوع را به محلی ، دانشگاهی و حرفه ای تقسیم کند. همچنین می توانند نوع ورزش هایی مانند گلف ، ژیمناستیک ، فوتبال ، بیس بال و غیره در زیر مجموعه آن قرار بگیرند.

برچسب وردپرس چیست؟

برچسب در وردپرس چیست

برچسب ها نوع دیگری از طبقه بندی در وردپرس هستند. آنها متفاوت از دسته وردپرس کار می کنند. در حالی که دسته ها موضوعات بزرگ را پوشش می دهند ، برچسب ها روی اصطلاحات توصیفی کوچکتر تمرکز می کنند. می توانید آنها را به عنوان کلمات کلیدی برای پست ها یا فهرست مطالب خود تصور کنید.

آنها به توصیف جزئیات هر پست کمک می کنند. همچنین ، آنها پست ها را به هم پیوند می دهند و از آنها برای جستجوی محتوای وبلاگ وردپرس استفاده می شود.

برچسب های وردپرس با هشتگ ها متفاوت است. هشتگ کلمه کلیدی متصل به hashmark است که در پیام های شبکه های اجتماعی استفاده می شود. هشتگ ها قابل کلیک هستند. با کلیک بر روی آنها ، نتایج جستجو برای آن هشتگ در آن شبکه اجتماعی خاص فراهم می شود.

برچسب ها اختیاری هستند برچسب ها سلسله مراتب ندارند ، بنابراین هیچ برچسب فرعی یا برچسب والدی وجود ندارد. برچسب ها با ویرایشگر ایجاد و مدیریت نمی شوند. در عوض ، هر زمان که بخواهید از آنها استفاده کنید به صورت دستی وارد می شوند. برچسب های یک پست بدون استفاده از ابزارک یا پلاگین در هیچ کجا نمایش داده نمی شوند.

برچسب می تواند هر کلمه یا عبارتی باشد که می خواهید. برای انتخاب آنها ، کلمات کلیدی اصلی را که پست شما را توصیف می کنند انتخاب کنید. برچسب ها ایده ای راجع به این پست ارائه می دهند.

به عنوان مثال ، اگر در مورد پیتزا پستی می نویسید ، می توانید از برچسب هایی مانند پیتزا پپرونی ، پیتزا فروشی و ... استفاده کنید.

برچسب ها معمولاً در انتهای مقاله ، قبل از نظرات ، در یک خط کوچک با کاما از هم جدا می شوند.

دسته در برابر برچسب، کدام یک برای سئو بهتر است؟

دسته بندی ها و برچسب ها در وردپرس برای محتوای شما هدف متفاوتی دارند. هیچ کدام برای SEO بهتر از دیگری نیستند. استفاده از هر دو باعث بهبود ناوبری سایت شما می شود. وقتی سایت خود را طراحی می کنید به کاربران کمک می کند تا محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند.

شما باید از دسته ها استفاده کنید. لازم نیست از برچسب استفاده کنید. توصیه می شود از هر دو به طور کامل استفاده کنید.

بهترین روشها برای یک دسته وردپرس

بهترین روشها برای یک دسته وردپرس

در اینجا برخی از بهترین روش ها برای بهبود SEO در هنگام استفاده از دسته WordPress آورده شده است.

هر دسته از وردپرس را برنامه ریزی کنید

قبل از ایجاد محتوای خود ، به دسته های خود فکر کنید. هرچه بتوانید بیشتر در دسته بندی های خود بیاندیشید ، ساختار محتوای شما بهتر خواهد بود. درباره هر موضوعی که وبلاگ شما پوشش خواهد داد ، فکر کنید.

قبل از ایجاد دسته بندی ها ، محتوای خود را روی کاغذ یا یک سند سازماندهی کنید. در مورد بهترین گزینه های والدین و فرزند تصمیم بگیرید. وقت خود را صرف تفکر در ساختار ناوبری خود کنید.

نحوه ارتباط موضوعات خود را تجسم کنید و عناوین اصلی را به عنوان دسته بندی انتخاب کنید. مباحث خود را به عناوین اصلی و فرعی گروه بندی کنید و سپس دسته های خود را از آنجا توسعه دهید. برای تقسیم پست های خود به گروه های کوچکتر ، از زیر مجموعه ها استفاده کنید.

از اسامی توصیفی استفاده کنید که در یک نگاه معنا پیدا می کنند. شما نمی خواهید خوانندگان خیلی فکر کنند تا بفهمند دسته بندی شما چیست.

نام هر دسته از وردپرس را بزرگ بنویسید تا تشخیص آنها آسان باشد.

از دسته وردپرس دسته بندی نشده استفاده نکنید . در عوض ، یک دسته پیش فرض جدید تنظیم کنید.

پس از اجرای سایت ، آنها را با دقت تغییر دهید. وقت اضافی را برای برنامه ریزی دسته های خود اختصاص دهید تا مجبور نشوید چندین بار آنها را تغییر دهید.

برای موضوعاتی که زیاد استفاده نخواهید کرد ، از برچسب به جای دسته استفاده کنید.

فقط از چند دسته استفاده کنید

بسته به محتوای وبلاگ شما ، بیشتر وبلاگ ها بین 5-10 دسته نیاز دارند. تعداد را به 10 عدد محدود کنید مگر اینکه هزاران مقاله در موضوعات مختلف داشته باشید. برای کمک به سازماندهی سایت خود از چند مورد استفاده کنید.

برای هر پست از یک دسته استفاده کنید

برای هر پست یک دسته اصلی اختصاص دهید. اگر پست های شما در دسته های زیادی قرار دارد ، در دسته بندی های خود تجدید نظر کنید یا از برچسب ها استفاده کنید.

شما می توانید چندین دسته را به یک پست اختصاص دهید ، اما این باعث بهبود SEO شما نمی شود. این می تواند باعث مشکلات SEO شود.

از زیر مجموعه ها استفاده کنید

اگر مطالب زیادی دارید بهتر است از زیرمجموعه ها استفاده کنید. زیر مجموعه ها به کاربران کمک می کنند محتوای خاصی را که می خواهند پیدا کنند

بهترین روش ها برای برچسب وردپرس

در اینجا بهترین روش ها برای بهبود SEO برای برچسب های وردپرس آورده شده است.

برچسب های خود را برنامه ریزی کنید

فقط آنها را موقت اضافه نکنید. در برچسب های خود کمی فکر کنید. لیستی از برچسب های خود ایجاد کنید و به طور مداوم از آنها استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا پست های خود را به هم پیوند دهید.

از کلمات و عبارات منفرد استفاده کنید. از برچسب های توصیفی استفاده کنید که درک آنها آسان باشد.

از عنوان پست یا نام دسته ها استفاده نکنید.

کلمات کلیدی مقاله را پیدا کنید

برای بهترین برچسب برای موضوع خود ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام دهید. کلمات کلیدی مورد نظر برای رتبه بندی را وارد کنید.

بهترین روش برای انتخاب برچسب ها ؛ استفاده از کلمات کلیدی است که هنگام نوشتن پست انجام داده اید. اگر تحقیق درباره کلید واژه انجام نداده اید ، به کلمات یا عبارات موجود در پست خود نگاه کنید و اصطلاحاتی را که به بهترین شکل آن را توصیف می کنند ، انتخاب کنید. همچنین ، به دنبال اصطلاحاتی باشید که مخصوص پست باشند. تا می توانید خاص باشید.

به عنوان مثال ، اگر در حال نوشتن یک پست در مورد یک تلفن هوشمند هستید ، اصطلاحات متداول مانند دوربین سلفی ، فضای ذخیره سازی ، شارژ سریع و باتری تمام روز را درج می کنید. همچنین ، به دنبال عباراتی باشید که مخصوص آن اسمارت فون باشد ، مانند نام آن.

در صورت امکان ، به جای ایجاد یک برچسب جدید که مشابه آن باشد ، از لیست برچسب های خود استفاده کنید. این باعث می شود برچسب های شما سازگارتر باشد و پست های مشابه را به هم پیوند دهد.

از برچسب های زیاد و بی‌ربط استفاده نکنید

تعداد برچسب هایی که برای هر پست استفاده می کنید محدودیتی ندارد. با این حال ، برای اینکه سایت شما قابل کنترل باشد ، توصیه می شود از 10 یا کمتر در هر پست استفاده کنید. روی کلمات کلیدی اصلی موجود در پست تمرکز کنید.

استفاده درست و به جا از تگ ها، می‌تواند در دسترسی بهتر کاربران به اطلاعات و محصولات مرتبط، کمک بسیار زیادی بکند. اما دقیقاً عکس همین موضوع در مورد تگ های زیاد صادق است. یعنی تگ‌های زیاد، باعث می‌شوند که صفحه شما بسیار به هم ریخته و نامنظم شود و کاربر در انبوهی از کلمات کلیدی بی‌ربط قرار گیرد. تگ هایی که هیچ منطقی برای او ندارند و هیچ کمکی به ماندن او در سایت شما نمی‌کنند. البته، هیچ بعید نیست که او را فراری دهند.

تگ‌های زیاد، باعث ایجاد صفحات تکراری می‌شوند

احتمالاً می‌دانید که ایجاد صفحات تکراری، بر روی سئو سایت شما تاثیری منفی خواهد داشت. این صفحات بیهوده هستند و هیچ کابردی برای مخاطب ندارند. بنابراین، طبیعی است که گوگل و سایر موتورهای جستجو نیز چندان میانه خوبی با آنها نداشته باشند.

خب، وقتی شما از تگ های متنوع و زیاد استفاده می‌کنید، به احتمال زیاد قرار است تعداد زیادی از این صفحات تکراری و بیهوده به وجود بیایند. اما چگونه؟ همانطور که گفتیم، ایجاد تگ به معنی ایجاد یک صفحه است. صفحه‌ای که تمام مطالب یا محصولاتی که آن تگ را دارند، به نمایش می‌گذارد. اما وقتی شما برای هر مطلب یا محصول خود از ده ها تگ متنوع استفاده می‌کنید، چقدر احتمال دارد که از همین تگ ها در جای دیگری هم استفاده کنید؟ قطعاً تعدادی از این تگ ها خواهند بود که فقط برای همان محصول استفاده شده‌اند. این یعنی چندین صفحه به وجود می‌آیند که در تمام آنها، فقط همین یک محتوا وجود دارد و تنها تفاوت آنها، عنوانشان است

برچسب‌های درست چه کمکی به سئو می‌کنند؟

به یاد داشته باشید که هر برچسب یک صفحه بایگانی جدید ایجاد می کند. یک صفحه که تعدادی از مطالب یا محصولات سایت را به هم مرتبط می‌کند و در یک جا آنها را نمایش می‌دهد. طبیعتاً موتورهای جستجو نیز این صفحه را پیدا می‌کنند و در نتایج جستجوی خود نمایش می‌دهند. این یعنی ما به کمک تگ فرصت داریم در جستجوهای مرتبط بیشتری نمایش داشته باشیم و ورودی گوگل خود را از این طریق افزایش دهیم

اگر فقط 20 پست دارید اما 400 برچسب دارید ، بدیهی است که بیش از حد برچسب گذاری می کنید.

استفاده از برچسب های زیاد و مشابه، نه تنها برای سئو شما سودی ندارد، بلکه کاربر را هم گیج خواهد کرد.

نکته اصلی این است که اطمینان حاصل کنید محتوای کافی در هر صفحه بایگانی برای توجیه داشتن آن برچسب وجود دارد.

نتیجه:

دسته بندی ها و برچسب ها در وردپرس از ابزارهای اساسی برای سازماندهی و ساختاردهی محتوای وبلاگ شما هستند. آنها را به عنوان یک کتاب در نظر بگیرید. استفاده صحیح از آنها باعث بهبود سئو و بهینه سازی سایت شما می شود.

اگر بدنبال مطالب بیشتر در مورد سئو و بهینه سازی سایت هستید با کارینووب همراه باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 122
|
امتیاز مطلب : NAN
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0




می توانید دیدگاه خود را بنویسید



تعداد صفحات : 0